8.06.2023 г., 3:23 ч.

Честито ни правителство! 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии
233 3 0

Най-после дългоочакваният миг настъпи. България има редовно правителство. Правителство - антикомунистическо и антипрезидентско. Защото комунистите и президентът почти загробиха майка България. Но не успяха докрай и тя ще възкръсне. Убеден съм, че сега перките на президента и на комунягите ще бъдат свити до дупка. Чакат ги трагични дни. Ще си спомнят с носталгия за времето, през което бате Бойко управляваше со кротце и со благо. Новото правителство няма да се церемони. То ще управлява с много твърда ръка, ограничавайки рязко президентските пълномощия, включително и чрез конституционни промени, които ще бъдат възможни с подкрепата на ДПС. Не изключвам дори импийчмънт. А опитите за революция от улицата, на които отчаяните комунисти, Хаджигеновци, Маноловици и Копейкиновци се надяват, ще срещнат жесток отпор и желязна ръка. Вероятно по настояване от нечие посолство ще бъде приет закон аналогичен на Закона за защита на държавата от време оно. И ще започне пълна лустрация. Лустрация до дупка! По-добре късно, отколкото никога!!!

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??