2.05.2024 г., 22:07 ч.

Дневник 

  Проза » Хумористична
94 1 1
2 мин за четене

Това, което живея не може да бъде моят живот. Някой друг се е докопал до моя и си го живее. Може и аз самият да съм си го загубил или подменил. Веднъж така смених пътният си сак на гaра Мездра. Потърсих четката си за зъби а там - водопроводни инструменти. Собственикът им ме откри и си ми върна мръсното белю. Ако си бях останал водопроводчик, сега казанчето в банята ми нямаше да тече.

 

***

Наблюдавах водопроводчика. До обяд кисна в едни изпражнения, после със спечеленото си купи водка със касис. Любовницата му го измародерства със скъп парфюм. Като се прибра, жена му го бъхти със парцала дето бърше паркета.  

Не! Не може да съм сменил живота си със него! И пет живота да живея не бих паднал толкова ниско! Водката винаги се пие със доматен сок! И не бих държал любовница,която пие парфюм!

 

  ***

 

Животът стана тежък. Няма никаква перспектива, нито геометрия. По улиците бродят хора без сърца,без далак или бял дроб,дори без обувки.Масово обират отпадъците от кофите за боклук. Полицията бездейства, безсилна да се справи със задачите си. И с диктовките и с отговорите на литературен въпрос! Краят на света приближава и неминуемо ще се състои. Има разрешение от кметството и са раздадени поканите.

 

***

Днес бях на интервю. Интервю е малко силно казано.защото още като ме видя, Босът се развика:

_Български не четеш ли?Търся млади , енергични и предприемчиви люде !"

Но аз не се давам:

_Никой не ще в офиса си хoра с окапала коса и зъби,но старият човек е незаменим в критични ситуации.Има готово решение за всчко и знае какво се прави при високо кръвно;как се поправя телевизор,или как да си приготвиш сам коняк в къщи...

Това последното го заинтересова:

_И как?

_За да си приготвиш сам коняк в къщи-започнах важно,важно- е необходимо да изгониш всички останали!

Събра очите си на носа си и се замисли. По едно време се зачерви,взе да сумти и ръмжи.

_Леле,май вдигна кръвното! Слушай сега: Ако ти вдигат кръвното,уреди проблема безкръвно!

Не ме послуша и се наложи да демонстрирам инициативност и енергичност надолу по стълбите.

Това Е! За телевизора ли? Значи ако телевизорът ви направи граматическа или фактологическа грешка,станете прав и го поправете на висок глас.

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И на мен понякога ми се струва, че това сякаш не е моят живот. Може и аз да съм го сменила с нечии друг. 😃
Предложения
: ??:??