10.10.2023 г., 16:11 ч.  

Годишнина 

  Проза » Хумористична
469 0 2
1 мин за четене

В хиляда деветстотин седемдесет и четвъртък, аз набрах смелост , джанки и някоя круша  и хайде пред Цанкини:" Излез либе, излез. Слънце зайде, излез ти да огрееш!" Нейсе показа се!: "Ще има да чакаш да те огрее! Докато не се разпишеш при Попа ..." "Как Попа. Разписвал съм се вeднъш дваш при попадията ама за попа де да знам!..Слънчице, над попа е Бог. Той вижда и чува всичко!Луната звездите и сам Бог са ми свидетели, че любовта ми е свята и чиста!"

" Ми то и аз съм чиста- и откопчава едно копче- какво ме гледаш?" и малко по късно: " А ако ме излъжеш?" " Как ще те излъжа? Бог ще ми потърси сметка на страшният съд..."
Четвърти районен Страшен съд
Станете! Съдът влиза
"Казвате че ответникът ви е обещал да ви вземе. И че това е чул и видял Бог. По точно. Трите имена адрес"  " Бог отец , син и Свети дух. Той навсякъде около нас." 

"Запишете: свидетеля е редовно призован и присъства. Ответникът, готов ли сте да се явите на очна ставка пред свидетеля?"
" А не моля ви се ! Рано ми е!"
Значи признавате , че ..."
"Ми..."
Обявявам ви за  мъж и жена окончателно без право на обжалване!

© Слав Коруба Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • 😀😀😀
  • Слав, грешни са хората ... грешни. Пътят към Страшния Съд е постлан с добри намерения, примири се чадо, наблегни на джанките, крушите и на точно онова копче 😎
Предложения
: ??:??