30.12.2007 г., 9:26 ч.

Летен Флирт 

  Проза » Разкази
2053 0 0
9 мин за четене
 

Летен флирт

 

Лили беше седемнайсет годишна. Учеше в елитна частна гимназия, тъй като родителите ù можеха да си позволят това. Не беше грозна, дори много красива - висока, с дълга черна коса и небесно сини очи. Всички момчета я харесваха, но за нея те бяха просто пуберчета, които искат да си топнат чушката някъде. Беше имала приятел, но той тръгна с най-добрата ù приятелка. От половин година беше сама и се чувстваше страхотно. Искаше да отиде някъде на почивка, затова техните я пратиха на море. Осигуриха ù пет-звезден хотел и златна кредитна карта. Тя си събираше багажа, когато телефонът иззвъня. Беше Крис, една от "приятелките" ù.

- Кажи? - попита тя изнервяно.

- Ами, аз искам да те питам ще имаш ли нещо против да дойда с теб? Искам да се махна от града.

- Ами. - за жалост Лили не можеше да казва не. - Ела, ако успееш да си направиш резервация, защото аз довечера в 11 летя.

- Няма проблем. Ще вземем на татко частния самолет. А мислиш ли, че ще ми откажат, след като им покажа кредитната си карта. Добре, ще мина да те взема към 10. Чао и много мерси.

- Няма проблем. Чао и ще чакам.

Никак не искаше да ходи с Крис, но поне нямаше да е сама. Пъхна зарядното си и затвори куфара. Не обичаше да парадира с парите на родителите си. Всички други деца в нейното положение се чудеха как да се изфукат. Купуваха какво ли не - златни телефони, маркови дрехи, екскурзии и частни самолети. За нея всички бяха повърхности богаташчета, които не знаят как да задоволят капризите си. След случая с най-добрата си приятелка и гаджето си, Лили не искаше да се сприятелява с никой, предпочиташе да си стои сама, без приятели. Отиде до лаптопа си и качи музика на ай-пода си. В десет без пет беше готова за заминаване. Имаше всичко, от което се нуждаеше - пари, музика и дрехи. В десет и половина Крис дойде да я вземе с лимузината си. Шофьорът прибра багажа и отпътуваха за летището.

- Не си взела много багаж? - започна Крис. Ли не можеше да я вини, тя полагаше всички усилия да се сприятели, но проблемът беше друг.

- Да. Смятам да си купя. - усмихна се. - Ами ти какво смяташ да правиш, защото аз смятам да се излежавам по цял ден. Имам нужда от дълга почивка.

- Ще видим. Искаш ли шампанско да отпразнуваме пътуването.

Крис отвори бутилка Дон Перинъон. Лили беше много уморена, но се престори на заинтересувана и си изпи чашата. След малко колата спря. Двете излязоха и се качиха в самолета. Не много голям, но достатъчен за три часов поглед. Ако не беше Крис, щеше да пътува с капризни пътници от първа класа. Сега поне трябваше да слуша оплакванията на един за дрехите на Долче и Габана или колко стягали обувките на Джими Чу. Седна на едно креслата.

- Мисля, че ще си прекараме страхотно. Ли, може ли да те попитам нещо?

- Да. Разбира се. Какво?

- Сърдиш ли ми се? Защото, откакто си се качила в колата, отговаряш някак си кратко и студено. Аз се опитвам да те разведа, а ти сякаш не искаш. Кажи ми ако проблемът е в мен. Ще се опитам да го разреша.

- Не. - Ли не искаше да говори на тази тема, но нямаше как сега се намираше в самолета ù. - Виж, не искам да се обиждаш, но аз не си търся приятели. Просто след случилото си с Мариса, не искам. Изморих се много, защото тя не е първата, която ми забива нож в гърба и предпочитам да съм сама. Знам, че е лицемерно от моя страна, просто ти си страхотен човек, но в момента не искам приятели.

- Виж, аз не съм като Мариса. Никога не бих тръгнала с гаджето на приятелка, независимо колко го харесвам. Това е твърде подло. Знаеш ли, защо не ми дадеш пробен срок за ваканцията? Ако не се докажа като приятел, повече няма да те търся? Става ли така?

- Добре. Ще ти да пробен срок.

Двете продължиха да си говорят за дрехи, момчета. Самолетът кацна и лимузина ги закара до хотела. За жалост нямаше стая за Крис и двете с Лили щяха да са в една.

- Много се извинявам за това. - започна Крис. - Ако искаш, аз ще платя сметката. Няма никакъв проблем.

- Не се притеснявай. Ще ми бъдеш на гости. - успокои я Ли.

Стаята беше на последния етаж с гледка към океана. Имаше голямо двойно легло и огромна баня с вана. Двете се настаниха и легнаха да се наспят.

   На сутринта Ли се събуди много рано. Излезе на терасата и се вгледа в морето. Идеално гладко. Нямаше никой на плажа, освен едно момче, което правеше гимнастика. Тя се облече с къси панталонки и потник и излезе. Ли имаше страхотно тяло. Ходеше да тренира три пъти седмично и беше идеално стегната. Излезе на плажа. Миризмата на море се усещаше и беше страхотно. Реши да се разходи. Тръгна по пустия плаж, като замечтано гледаше морето. Изведнъж някой я заговори. Беше момчето, което правеше упражнения.

- Здравей. Какво правиш тук толкова рано?

- Разхождам се и се любувам на морето. - Ли го огледа: имаше мускулесто тяло, кестенява коса и зелени очи. Беше много красив. - А ти какво правиш тук?

- Аз тренирам. По принцип работя в хотела и сутрин си правя малка тренировка. Добре, аз трябва да тръгвам. Надявам се да те видя в хотела.

Той продължи да тича, а Ли остана замечтана. Нещо в сърцето ù тръпна. "Не можеш да се влюбиш в първия срещнат" - каза си тя. Прибра се в стаята, Крис още спеше. Не искаше да я буди и влезе в банята да се изкъпе. Докато беше под душа, не спираше да мисли за тичащия красавец. Не се сети да пита даже за името му, а той не каза. Излезе от банята и събуди Крис.

- Ако знаеш, какъв красавец видях преди малко.

- Моля? Колко е часът? Какво момче? Чакай да се събудя. - стана и се заметна с халата. Седна на едно кресло и запали цигара. - Сега те слушам. Разказвай.

- Ами. Излязох да се разходя и го срещнах. Много е красив с кестенява коса и зелени очи. Имаше страхотно тяло. - Ли седна на канапето и запали цигара.- Ще ми помогнеш ли да го потърся? Каза, че работи тук.

- Да. Знаеш ли как се казва поне?

- Не. Не го попитах. Дори не знам къде точно работи.

- Добре. Все някой трябва да го знае. Ще го намерим. Ето, виждаш ли, настроението ти се повдигна.

Ли се усмихна. Крис беше права. Двете слязоха да закусят. Ресторантът беше с красива тераса над морето. Двете седнаха и се поръчаха палачинки и кафе с бита сметана.

- Сега ще попитаме някой сервитьор и той ще ни каже къде да го потърсим.- Крис беше много ентусиазирана. - Виж оня как ме гледа. Мислиш ли, че може да стане нещо между нас?

- Не се излагай. Той иска само секс. Само летен флирт. Но, ако искаш и ти да спиш с някой, какво ще кажеш за момчето до колоната? Той е много по-секси.

    Двете се засмяха. Хапнаха и отидоха на рецепцията да разпитат. Там казаха, че нямат такъв служител. После питаха при басейна и там отрекоха. Обиколиха навсякъде, никъде нямаше момче с кестенява коса и зелени очи. Ли се отчая и реши да се попече, пък кой знае, може да го види някъде. Облече си банския и отиде при шезлонгите на басейна. Взе си коктейл и се излегна. Пусна се музика и се заоглежда. Цял ден беше там, но никъде не го видя. Отиде да вечеря и се качи в стаята се. Крис я канеше да излиза, но Ли отказа, защото беше изморена. Взе си вана и си легна.

   На сутринта се събуди, по същото време и с нетърпение излезе на терасата, но нямаше никой. Пак прекара целият ден, седейки при басейна. Пак вечеря и сън. Цялата седмица я прекара, чакайки на басейна или на брега.

- Ти няма ли да излезеш поне едната вечер? - Почна я Крис. - Цялата седмица прекара лежейки и оглеждайки се за "него". Ти какво очакваш - да дойде на тепсия. Хайде, тази вечер ще излизаме.

- Не ми се излиза.- Ли искаше да си легне.- Остави ме.

- Не. Излизаме. Влизай да се къпеш. После ще си облечеш най-късата пола и най-разголената блуза и ще излезем. Знам страхотен бар на пет минути. Сега побързай.

- Добре.

Ли влезе да се къпе и после се облече. Гримира се и се подготви за безсънна нощ. Двете с Крис излязоха и се запътиха към бара. Долу ги чакаше келнерът. Крис беше завързала авантюра с него. Ли се ядоса и реши тя да забие някой. Поръча си една голяма водка, изпия на еск и започна да танцува в центъра на дансинга. Всички я наобиколиха и започнаха да я опипват. Тя беше най-якото момиче в бара. Дълги крака с много къса пола, качени на десет сантиметров ток. Както си танцуваше, някой я дръпна встрани.

- Здрасти. Как си? - това беше момчето от плажа. Ли много се зарадва.

- Здравей. Аз те търсих, но не успях да те намеря. Ти нали каза, че работиш в хотела. Къде?

- Ами. Аз съм барман, а този бар се води към хотела и затова викам, че работя там. Аз никога не съм стъпвал там. Какво ще искаш за пиене? - той застана зад бара и се усмихна. - Аз черпя. Казвай какво да бъде?

- Един космополитън. - Ли се усмихна. Щеше да играе неговата игра, тоест просто един флирт. - Кога свършваш работа?

- След малко. Ето и коктейла. - беше сложил малко повече алкохол. Тя се усети и отпи много малко. - Искаш ли да се разходим по брега?

- Да.

Двамата напуснаха бара бързо. Ли не каза дори на Крис къде отива. Той я хвана за ръка и я поведе. Стигнаха до едно закътано място и той се обърна и я целуна. Устните му бавно се впиваха в нейните. Тя нямаше нищо против. Той я поведе към някакво бунгало. Влязоха и легнаха на леглото. Устните му бавно изучаваха тялото ù. Ли съблече блузата му и започна да целува гърдите му. Съблече и панталона му. Тя се изправи и бавно си свали блузата, после полата и най-накрая остана гола. Той продължаваше да я дарява с целувките си. Тя го възседна и продължи да го целува по мускулистите гърди. Изведнъж той се завъртя и Ли се оказа под него. Двамата се сляха в едно цяло...

   За нея това беше най-страхотното преживяване за лятото. Дори не знаеше как се казва, а беше правила най-срахотния си секс. На другия ден се качи в самолета и отпътува. Оказа се хубаво да имаш приятел, на който да разкажеш за един летен флирт.

© Алекс Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??