30.01.2013 г., 22:14 ч.

Следреферендумни размисли 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
612 0 0
1 мин за четене

 

        Тъй като политиците никога не желаят да  признават грешките си, подлъгват хората да гласуват  на  референдуми, за да  могат да прехвърлят след това   върху народа  вината  за  евентуалните  негативни  последствия.
                ...........................................

         Отминалият "успешно" проведен референдум  представлява  kрасноречив пример за съчетаване на безполезното с непонятното.
               .............................................

             Когато  някой  политик започне да се самозабравя, за кратко време прави такива неща, които хората дълго не могат да забравят. 
               ..............................................

         Един не казва каквото знае. Друг не знае какво казва...
              ..............................................

         Човек винаги изпада в безизходно положение, когато отвсякъде започват да му дават "компетентни" съвети. 
               ..............................................

          Безсмислена сделка е тази, при която купуваш  на  цена, на която не можеш да устоиш, нещо, което въобще не ти трябва.  
              ...............................................

          Дисциплиниран политик е този, който  винаги и навсякъде  намира начин да се представя  по-глупав  от  шефа  си.

© Петър Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??