6.05.2024 г., 21:07 ч.  

Судьбовной диалог 

  Проза
121 3 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

Президентът Капутин беше бесен. Докладваха му, че Мокро го заплашвал с френски войски.

Наглият ингилиз Камерун пък насъскваше кукрите да атакуват с въздушни удари директно

Гремъл. Това вече минаваше всякакви граници. - Доведете ми незабавно Шойгун! - с рязък,

нетърпящ възражение глас изсъска Капутин на двамата свои довереници от ФСБ. Но не се наложи

да се стига дотам. Треперещ като лист, пред него изникна Шойгун. Явно и той имаше добри осведомители.

 

- Товарищ Капутин, скажите что надо делать? Гласът на Шойгун беше угоднически, нали си спасяваше кожата.

 

- А вы, Шойгун, разве не знали? Сколько раз я вам говорил. Немедленно вводите в состоянии повишенной бойной готовности тактическое ядерное оружие и все!

 

- Ну, товарищ Капутин, это чрезвичайно опасно. Можно привести к термоядерной войне - пробормотал Шойгун.

 

- Чужь, Шойгун, а ти иди на уй! Я готов на все, только ради добится перевеса в этой гонки. Кукры надо погиб. Все - без остаток. Это называется специалной военной операции. И главное - надо срочно арестовать Беленского. Место его в Белене - Болгарии. У меня там есть истинные друзя. Они мне помогут. Даже собачку дали мне в подарок.

 

- Значит договорились, товарищ Капутин. Завтра начнем развертание тактическое ядерное оружие на границе с Кукраине. А потом захватим Беленского и посадим его в Белене - forever! - сказал Шойгун и потихонко удалился.

© Младен Мисана Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Щом иде реч за вицове:украинските въоръжени сили нападат Шойгун с информационни системи за залпов огън, които разпръскват листовки над Москва!
    В листовките пише, че воглаве с Шойгун и неговите зам.министри по отбраната успяват да натрупат в личните си сметки колосални валутни средства!Но президент Капутин веднага възстановява армейската дисциплина в Генералният щаб и конфискува недвижими имоти,пари и международните паспорти на личния състав в полза на Върховенството на закона.Естествено,наказва Шойгун със строго мъмрене и евентуално,че ще вземе мерки и през 2030 година да изпрати генералитета на първа линия на фронта!
  • Христос Воскресе, приятели и колеги по перо!

    1) Благодаря, Владимире! Ако знаеш колко много ме развесели с този виц. Ще ти разкажа и аз един. Заспива един човек и насън му се явява джудже. Тъкмо джуджето да проговори и мъжът му казал: Ако ти си онова джудже, което казва - хайде да пишкаме, а когато му отговориш - аз вече пишках, ти казва - да чишкаме тогава, то няма да ти мине номера, защото аз вече се изпишках и изчишках. - Не, не съм това джудже, не се безпокой - отговаря му джуджето. - Аз съм Вовата Путин, не ме ли позна? - Дойдох само да ти кажа, че скоро няма да можеш нито да пишкаш, нито да чишкаш!

    2) Благодаря ти, Акеми! Много интересен линк си ми пратила. Както винаги си в курса на събитията. Възхищавам ти се!
  • Хубаво чувство за хумор, но Кукраине вече съвсем издиша. До скоро поне противовъздушна отбрана имаха, но вече и без нея са останали. Поздрави за идеята, Младен
    https://www.bbc.com/news/world-europe-68788110
  • Много ме разсмя този разказ. Не само заради играта на думи и заигравките с имената. Апропо, сетих се за стария виц как представяли Бийтълс в СССР: Джон Ленин, Ринго Сталин, Пол Макаренко и Джордж Хрушчов😁. Поздравления, Младене!
Предложения
: ??:??