11.01.2024 г., 18:45 ч.

Ти откри ме 

  Проза » Писма
182 1 1
1 мин за четене

Не знаех, че съм изгубена, докато не ме намери.

Преди Теб имах такава болка в сърцето от раните, които светът ми причиняваше всеки ден, бях се обградила с каменни стени, които Ти със Своята любов строши. Спря кръвта и ме изцели. Преди Ти да дойдеш в живота ми, нямах цел и се лутах без посока, но Боже, от както ме откри, насочи ме в правилния път и сега заедно вървим напред.

Наистина, когато ме намери превърна отчаянието ми в радост неземна, самотата ми в здрава връзка с приятели, които са ми верни и лоялни, а покрай тях и аз се научих на лоялност и честност. Дари ме с Твоят мир и с любов и за това сега ми е толкова спокойно, че всеки ден радостно аз пея.

Боже, благодаря Ти, че ме намери ! Сега с такава лекота преминавам през всеки нов ден, понеже знам, че ти си до мен! Дори и да изпадна в трудност, към Теб ще се обърна, нуждата си ще изкажа и помощта Твоя ще получа.

Наистина, искрено благодаря и за това заставам в поклон сега смирена и Те моля: „Господи, прости  ми, че забравих Твоята любов към мен, забравих  че заради Теб съм далеч от тъмнината на света, забравих че  строши моите каменни стени и сърцето ми изцели. Прости ми  Боже и ме приеми за Своя дъщеря, за да мога от сега нататък с гордост да те нарека мой Баща.“

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Радостно , че си намерила Пътя! Продължавай напред! Поздравления!
Предложения
: ??:??