4 may 2024, 19:40  

Приказка за надеждата 

  Prosa » Otros
96 2 8
1 мин за четене

Имало някога един народ – озлобен и гладен за добро. Покрай грижата за хляба забравил за глада за надежда и добрина, а тя, добрината, избягала през девет царства в десето. Тогава се появил вълшебникът. Построил работилница за щастие. Никой не влизал в нея – как ще си купи щастие. Вълшебникът подарявал щастието. Светнала дъга около малката къщичка, усмихнали се облаците, стекли се хората- за щастие се подредили в дълга търпелива редица. Кой бяга от щастието, а подареното щастие е щастие без усилие... Разбрал вълшебникът, че усетили вкуса на подареното щастие, хората или ще чакат даровете му, или ще работят за своето щастие и за това на другите. Решил да си тръгне- толкова много го чакат на друго място, но преди това подарил на хората предмети, които да им напомнят кои са и за какво са на тая земя. Така една торбичка на вълшебника останала сама. Подарявам ви я, приятели мои. А който иска, може и да повярва на приказката, която е за вас.
Най-важното обаче е, че на тая земя сме да работим за щастието, да раздаваме и получаваме щастие. Щастие ви пожелавам, приятели мои- да създавате, да получавате и да не забравяте вълшебната торбичка, която уж случайно останала сама, защото няма случайни неща.

 

С любов за вас написа Мая Тинчева.
Приказно да ви е! 

© Мая Тинчева Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Христос Воскресе, Петър Димитров! Вярвам, че в повечето случаи низ от обстоятелства за дълъг период от време правят хората зли. Дали от гранче вълна някой ще изплете хубав шал, или дрипав парцал, зависи от сръчността. И да не е така, аз си оставям надежда.
  • Стойчо Станев, Христос Возкресе! Пътеката на добротата е трудна, но не и невъзможна. Благодаря за прочита и пожеланията. Бъдете здрав!
  • Всъщност, много често се раждат зли хора. Отделен е въпросът как са маскирани. Нека правим по три добри дела всеки ден, като Незнайко от онзи незнаен роман, за да сме щастливи. И да не мислим за последствията. Христос воскресе!
  • Христос Воскресе!
    Мая,приеми моите сърдечни поздрави!
    Написаното от теб ни дарява словото на живота по пътеката на добротата!
    Обикновено тези които се съмняват и изразяват негативно отношение са огорчени и ограничени в оценката си,поради душевната нагласа която не им позволява да бъдат обективни.
    Ето защо, бъди жива, здрава и благословена!🙏
  • Валентина, така казват психилозите- озлобеният човек всъщност е гладен за добро. Много рядко се раждат зли хора, често срещаме озлобени.
  • Малко не ми се връзва озлобен човек да е жаден за добро.
  • Благодаря, че прочете и прие приказката като възможна в бъдеще. Светли и благословени да са дните ти, Мисана.
  • Броени часове преди Възкресение, с твоята приказка ни подари щастие, Мая! Благословена да си! Стана ми толкова щастливо, че ми олекна в сърцето и в душата.
Propuestas
: ??:??