14 may 2024, 16:40

Творението 

  Prosa » De humor
152 3 7
2 мин за четене

  – Не мога. Вече просто не мога да измисля какво да готвя!

  – Хайде сега! Вземаш каквото има в хладилника и забъркваш нещо...

    – Там е работата ,че има само пиле и малко кисело зеле. А Антонова вече сготви такова и го качи в интернет.

   – Нямаш ли ориз? Сготви го с ориз!

    – Рецептата започва с вземи едно пиле. Караджова сготви с картофи и  я разобличиха публично като плагиат! Тя възрази, че знае рецептата от баба си, обаче я блокираха!

    /– Вземи пиле и половина, вместо лъжичка сом - щипка сол и вместо олио...

    – Лесно ти е на тебе! После аз се пека на бавен огън.

    – Добре хайде, направи пица!

    – Трябва да не е с Лаваш. Стоянова...

    – Баница тогава!

    – А, така! Това е класика. Ще кажат и на класиката посегна...

    – Много си проста! Сготви какво да е, сипи една класика с домати и пиши: Легнахме си гладни!

   – Да не публикувам съвсем нищо?

   – Пиши там Мишмаш... Тюрлю гювеч ..карашик ...

    – Става. Ще добавя. че е превод от турски.

© Слав Коруба Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Най-новата гозба е с гъби, от които на сутринта не си чуваш алармата т.е. ядат се само веднъж...
  • Важното е името да е завъртяно по чуждоезичному ...
  • Да пробват ширако. Срещу хилада евро казвам какво представлява, срещу още пет хилади- как се приготвя. 😛🤪
  • "глобализъм" - свинско с китайско зеле

    аз стигам до там да гледам чужди манджи в нета. Само яйцата си качвам по Великден
  • на една рецензия турлю-гювеч тука, така съм се смяла, звучи си като подигравка към автора, но като си повярваш е лесна работа.. важното е да си повярваш...един дядо си пял под мустак тих бял дунав се вълнува и чак след 200 години стигнало и до ухото на Вазов. Нямало е интернет... Роботът вече джурка всички манджи и хич не му дреме от 6 думи ли е метафората или от 10. При това ги джурка съвсем неумишлено и за нула време ще изпробва всички рецепти. Още се учи, но това е бъдещето.
  • palenka, патентовай докато е време!
  • новата класика - пиле с брюкселско зеле!
Propuestas
: ??:??